Ułatwienia dostępu

Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Urząd Gminy Jeżów Sudecki zawiadamia, że zimowe utrzymanie dróg:

Powiatowych – realizuje Wydział Dróg Powiatowych w Jeleniej Górze:
75 64-73-288, 75 64-73-289 lub całodobowo od poniedziałku do niedzieli:
75 64-73-108 - Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w Starostwie Powiatowym w Jeleniej Górze;

Osobą odpowiedzialną za utrzymanie dróg gminnych jest firma PHU „Kama” Rzońca Ryszard:

Pan Ryszard Rzońca tel. kom. 601 751 480

Osobami odpowiedzialnymi za zimowe utrzymanie dróg w Urzędzie Gminy Jeżów Sudecki są:

Kierownik Referatu GKZPiR – Artur Smolarek
tel. nr 757-132-254 -255 -257 wew. 133,
e-mail: inwestycje@jezowsudecki.pl, gmina@jezowsudecki.pl,
Zastępca Kierownika Referatu GKZPiR – Mateusz Bomok
tel. nr 757-132-254 -255 -257 wew. 133, kom. 784 990 398,
e-mail: drogi@jezowsudecki.pl

Odśnieżanie chodników

Przypominamy, iż właściciele nieruchomości przyległych do chodnika są zobowiązani do jego odśnieżania. Obowiązek sprzątania chodnika dotyczy właścicieli wszystkich nieruchomości, niezależnie od ich przeznaczenia i sposobu użytkowania. Bez znaczenia pozostaje fakt, czy działka granicząca z chodnikiem jest zabudowana oraz czy właściciel zamieszkuje posesję. Obowiązek ten wynika z art. 5 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (t. j. Dz. U. z 2024r. poz. 399 ze zm.).Właściciel nieruchomości jest zobowiązany do „uprzątnięcia błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości, przy czym za taki chodnik uważa się wydzieloną część drogi publicznej służącą dla ruchu pieszego, położoną bezpośrednio przy granicy nieruchomości”.

Wsparcie dotacyjne ze środków UE dla przedsiębiorców na rozwój i innowacje

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Jeleniej Górze zaprasza na webinarium pt. „Wsparcie dotacyjne ze środków UE dla przedsiębiorców na rozwój i innowacje ” – 20.01.2021 r.
W trakcie WEBINARIUM zostaną przedstawione informacje na temat aktualnych możliwości pozyskania dotacji dla przedsiębiorców z sektora MŚP na rozwój i innowacje ze środków UE. Informacje zostaną przedstawione w oparciu o aktualne harmonogramy na rok 2021.
Dla sprawnej organizacji webinarium prosimy o zgłaszanie się na spotkanie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 18.01.2021 r. Po rejestracji otrzymacie Państwo na swój adres e - mailowy indywidualny link do spotkania.W razie problemów technicznych, prosimy o kontakt telefonicznyz organizatorem.
Udział w webinarium jest bezpłatny. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń. W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz zapewni sprawną obsługę spotkania.

Do udziału zapraszamy: przedstawicieli przedsiębiorców( mikro, małych i średnich) działających na obszarze województwa dolnośląskiego zainteresowanych uzyskaniem wsparcia dotacyjnego na rozwój firmy.
Webinarium odbędzie się: 20 stycznia 2021 r. (środa), w godz. 12.00-13.30
Program spotkania:

  • 12.00-12.10 – Przywitanie uczestników, źródła informacji o Funduszach Europejskich oraz oferta Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich;
  • 12.10-12.35 – Dotacje na wsparcie innowacyjności produktowej i procesowej MSP. Przedstawienie zasad konkursu dla Działania 1.5.A RPO WD;
  • 12.35 -13.00 – Dotacje na zakup usług doradczych i inwestycje początkową w celu opracowania nowego projektu wzorniczego i wprowadzenie nowego produktu lub znacząco ulepszonego na rynek. Przedstawienie zasad konkursu dla Działania 2.3.5 Desing dla przedsiębiorstw POIR;
  • 13.00- 13.25 –Dotacje na wprowadzenie na rynek nowych produktów/usług. Przedstawienie zasad konkursu dla Działania 3.2.1 Badania na rynek POIR;
  • 13.25- 13.30 – Podsumowanie;

20.01.2021 PLAKT WEBINARIUM

Organizator spotkania :

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Jeleniej Górze
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Ul. Bankowa 27; 58-500 Jelenia Góra
tel. 75 619 97 44, 75 619 97 45; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.