In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Odsłon : 1152252

cz1

Strona Startowa

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Powered by RS Web Solutions

Zdobywamy Paseky nad Jizerou

Dnia 24 czerwca 2017 roku w  ramach realizacji projektu pn. „Współpraca gmin partnerskich w kulturze i tradycji dwóch narodów” nasza modelarnia po raz drugi miała możliwość gościć w Paseky nad Jizerou, lecz zanim dotarliśmy do tej przepięknej miejscowości,nasz autokar zatrzymał się w miejscowości Rokytnice nad Jizerou. W miejscowej szkole przygotowano dla nas warsztaty modelarskie, gdzie mogliśmy zobaczyć inną sztukę modelarstwa, tym razem makietowego. W hali sportowej przygotowano mini wystawę makiet. Długo nas nie trzeba było zapraszać do wspólnych warsztatów, nasi podopieczni szybko zajęli miejsca przy stolikach i rozpoczęli budowę własnych mini makiet. Powstały krzaki, trawniki, dróżki, drzewa iglaste oraz liściaste. Był też kącik wiklinowy oraz kącik modelarstwa lotniczego, gdzie mogliśmy wykazać się w budowie modeli latających, by następnie wystartować w zawodach lotu na odległość. Po zakończeniu warsztatów wyjechaliśmy do miejscowości Paseky nad Jizerou.
Po posiłku wyruszyliśmy pieszo pod górną stację wyciągu, tam na nas czekali już zaprzyjaźnieni modelarze z Rokytnic n/Jizerou. Słoneczna polana, przepiękne widoki i nasze modele w górze, istny raj. Szkoda, że czas tak szybko leci i nim się obejrzeliśmy, to już musieliśmy wracać do autokaru. Jeszcze tylko rozdanie symbolicznych nagród za wyniki w zawodach, pożegnanie i powrót do autokaru. Na pewno tam wrócimy, bo naprawdę warto.

Starosta  Paseky nad Jizerou  Hana Růžičková oraz pozostali organizatorzy miło nas ugościli, za co serdecznie dziękujemy.

Marcin Gurtatowski
 Projekt „Współpraca Gmin Partnerskich w tradycji i  kulturze dwóch narodów ” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz środków budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Nysa w ramach Interreg V- A Republika  Czeska – Polska 2014-2020.